راهنمای کامل درباره نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل اهواز در بهترین مرکز تعمیرات اهواز

الکترواستیل برند معتبر ایرانی است که انواع لوازم خانگی را تولید می‌کند. یخچال و فریز الکترواستیل طراحی زیبا و کیفیت بالایی دارد و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. با این حال خرابی لوازم برقی اجتناب‌ناپذیر است. در این مطلب قصد داریم اطلاعات کامل و دقیقی درباره مشکلات رایج یخچال الکترواستیل و نحوه رفع آن توسط نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل اهواز که پرشین نوین اهواز است در اختیار شما قرار دهیم. پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.  

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل اهواز

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل اهواز

تشکیل برفک روی بدنه یخچال الکترواستیل

یکی از مشکلات رایجی که بسیاری از افراد هنگام استفاده از یخچال الکترواستیل با آن مواجه می‌شوند، ایجاد برفک روی بدنه یخچال است. به‌طور معمول راه حل رفع این مشکل ساده است و نیازی به بردن یخچال به نمایندگی با حضور تعمیرکار در منزل وجود ندارد. فقط باید مواد غذایی که جلوی دریچه‌های یخچال گذاشته‌اید را بردارید. زیرا قرار دادن مواد غذایی مقابل دریچه‌ها باعث می‌شود، تهویه هوا به درستی صورت نگیرد و روی بدنه یخچال برفک ایجاد شود.

همچنین ممکن است مواد غذایی را طوری داخل یخچال قرار داده باشید که درب آن به طور کامل بسته نشده باشد یا اینکه لاستیک دور درب یخچال خراب شده و منجر به تشکیل برفک شود.

صدادادن یخچال الکترواستیل

یکی از مواردی که هنگام استفاده از یخچال الکترواستیل موجب نگرانی می‌شود، شنیدن صداهای غیر عادی است. یکی از معمول‌ترین دلایل صدا دادن یخچال، تراز نبودن جای یخچال است. با تنظیم مجدد جای یخچال، دیگر صدای غیر عادی از یخچال شنیده نمی‌شود.

در نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل اهواز قسمت‌های مختلف یخچال به دقت بررسی می‌شود تا جسم خارجی در قسمت پشت یا زیر یخچال گیر نکرده باشد.

همچنین در صورتی که اخیرا یخچال را جابه‌جا کرده باشید ممکن است کویل‌ها کندانسور یخچال خم شده باشد و به دلیل برخورد با هم منجر به ایجاد سر و صدای یخچال شود. رفع این مشکل باید توسط تکنسین‌های نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل اهواز و با تعویض لوله‌های کندانسور انجام شود.

یکی از نکات مهمی که برای رفع مشکل صدا دادن یخچال الکترواستیل باید بدانید این است با توجه به نوع صدا می‌توان مشکلات یخچال را شناسایی کرد.

  • صدای چکه آب در یخچال نشان دهنده ذوب شدن برفک یخچال است.
  • صدای تیک تیک نشان دهنده کثیف بودن کویل کندانسور یا خرابی تایمر یخ زدایی است.
  • صدای ویبره از یخچال به دلیل قدرت موتور کمپرسور است و باعث لرزش وسایل داخل یخچال و ایجاد سر و صدا می‌شود.
  • صدای تق تق به دلیل خراب شدن کندانسور یا عملکرد نادرست موتور فن ایجاد می‌شود. وقتی موتور فن خیلی داغ باشد یا به سختی کار کند، یخچال صدای تق تق می‌دهد.

روشن نشدن یخچال الکترواستیل

در صورتی که یخچال الکترواستیل روشن نشود، باید ابتدا اتصالات جریان برق را تنظیم کنید و از سالم بودن سیم خروجی و پریز برق یا رابط برق مطمئن شوید.

روشن نشدن یخچال الکترواستیل

روشن نشدن یخچال الکترواستیل یکی از مشکلات رایج این نمونه است.

بسته نشدن درب یخچال

یکی از دلایلی که باعث مراجعه و استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل اهواز می‌شود، بسته نشدن درب یخچال است. برای رفع این مشکل کافی‌ست سالم بودن لاستیک‌های دور درب را به دقت بررسی کنید. ساده‌ترین راه برای این کار این است، چراغ آشپزخانه را خاموش کنید و درب یخچال را ببندید. در صورتی که نور داخل یخچال از بیرون قابل مشاهده بود، به معنای این است که لاستیک‌های دور درب یخچال خراب شده و نیاز به تعویض دارد. نمایندگی مجاز تعمیر یخچال الکترواستیل در کوتاه‌ترین زمان این کار را انجام می‌دهد.

منجمد نکردن فریزر الکترواستیل

یکی از دلایل نیاز به استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل اهواز منجمد نشدن مواد غذایی داخل فریزر و خراب شدن آن‌ها است. این خرابی به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود که نیاز به بررسی دقیق دارد.

به طور مثال ممکن است ترموستات، فن یا کمپرسور یخچال خراب شده باشد یا اینکه دیفراست یخچال به خوبی کار نکند. تکنسین‌های ماهر و باتجربه نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل اهواز تمام مواردی که موجب منجمد نشدن مواد غذایی داخل فریزر می‌شود را بررسی می‌کنند تا دلیل این خرابی را پیدا کنند و هزینه اضافی را به صاحب یخچال تحمیل نکنند.

یک سره کار کردن یخچال الکترو استیل

ممکن است مبلغ قبض برق منزل شما بالا برود و این سوال برای شما پیش بیاید که چرا یخچال الکترواستیل بدون خاموش شدن و وقفه کار می‌کند و خاموش نمی‌شود. دلایل متعددی برای یک سره شدن یخچال وجود دارد که باید قبل از هر چیز دلیل این مشکل مشخص شود تا اقدامی برای رفع آن انجام شود.

خاموش و روشن شدن یخچال در گرو سالم بودن کمپرسور آن است که باعث گردش هوا داخل یخچال و خنک شدن آن می‌شود. بنابراین یکی از دلایل یکسره شدن یخچال، خرابی کمپرسور است. کم شدن گاز یخچال هم موجب یک سره کار کردن آن می‌شود. گاز یخچال نقطه تبخیر بسیار پایینی دارد که در خنک کردن هوای اطراف تاثیر زیادی دارد. با تکرار تبخیر و میعان گاز شیمیایی، گرمای یخچال خارج می‌شود و دمای آن خنک می‌شود. بنابراین تمام شدن گاز یخچال هم از دلایل یک سره شدن آن است که با خدمات مطلوب و باکیفیت نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل اهواز قابل رفع است.

موارد دیگری نظیر خرابی موتور، خرابی لاستیک دور درب یخچال یا گرم بودن هوای اطراف یخچال هم منجر به کارکرد یک سره یخچال و افزایش هزینه مصرف انرژی می‌شود.

داغ شدن بیش از حد موتور یخچال الکترواستیل  

 موتور یخچال هم مانند بدنه آن باید دمای متعادل و معمولی داشته باشد. اگر متوجه شدید که دمای موتور بیش از حد داغ است، حتما از نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل اهواز کمک بگیرید تا بتوانید مشکل را رفع کنید.

داغ شدن بیش از حد یخچال الکترواستیل

داغ شدن بیش از حد یخچال الکترواستیل یکی دیگر از دلایل خرابی است.

 بهتر است بدانید داغ شدن موتور یخچال الکترواستیل تا 80 درجه سانتیگراد طبیعی است و نشان‌دهنده اختلال یا مشکل نیست. اما وقتی دمای موتور بیشتر از 80 درجه سانتیگراد باشد، باید دلیل آن را شناسایی و رفع کنیم تا بتوانیم به مدت طولانی از یخچال استفاده کنیم.

همان‌طور که پیش از این هم گفتیم کمپرسور در خنک کردن یخچال تاثیر زیادی دارد. بنابراین خراب شدن یا اورلود کمپرسور باعث داغ شدن بیش از حد و خرابی آن می‌شود.

برای اینکه بتوانید جلوی داغ شدن کمپرسور را بگیرید باید درب یخچال را مرتب باز و بسته نکنید. زیرا این کار باعث می‌شود، هوای سرد یخچال با هوای گرم محیط جابه‌جا شود و کمپرسور این اختلاف دما را جبران کند. همچنین قرار دان غذا و ظروف داغ داخل یخچال موجب فشار به کمپرسور و افزایش کارکرد آن می‌شود.

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل اهواز متناسب با مشکل ایجاد شده، راه‌حلی برای تعمیر یا تعویض کمپرسور پیدا می‌کند تا یخچال به درستی کار کند.

سرد نشدن یخچال الکترواستیل

همان‌طور که فریزر الکترواستیل دچار مشکل می‌شود و به خوبی کار نمی‌کند، ممکن است یخچال هم نتواند دمای مناسبی داشته باشد و مواد غذایی را خنگ نگه دارد. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید، ابتدا درجه یخچال را بررسی کنید. شاید درجه یخچال با شرایط فصل و محیط تناسب ندارد و لازم است درجه آن را تغییر دهید.

اما اگر درجه یخچال را به درستی تنظیم کردید و همچنان یخچال دمای سردی ندارد، باید لاستیک‌های درب را از نظر سالم بودن بررسی نماید. در صورتی که خودتان مهارت کافی در این زمینه ندارید می‌توانید از تکنسین نمایندگی مجاز تعمیر یخچال الکترواستیل بخواهید این کار را برای شما انجام دهد.

به طور مثال اگر دلیل سرد نشدن یخچال، خرابی کمپرسور یخچال باشد، شاید خودتان نتوانید این موضوع را تشخیص دهید. کمپرسور گاز را به مایع تبدیل می‌کند تا فرایند خنک‌کنندگی یخچال انجام شود. قطعا خراب شدن کمپرسور باعث می‌شود این فرایند با مشکل مواجه شود و یخچال به تعمیر نیاز داشته باشد.

از کار افتادن لامپ روشنایی یخچال الکترواستیل

یکی دیگر از مشکلاتی که هنگام استفاده از یخچال الکترواستیل ممکن است با آن مواجه شوید این است که موتور یخچال خوب کار کند و سرمای مناسبی ایجاد کند، در حالی که لامپ روشنایی آن روشن نیست. با توجه به اینکه موتور یخچال عملکرد مناسبی دارد، به احتمال زیاد لامپ یخچال سوخته است یا سیم‌کشی روشنایی آن مشکل پیدا کرده است. همچنین ممکن است در اثر عدم کنتاکت‌ اتصال سرپیچ به لامپ این مشکل ایجاد شود. در نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل اهواز این مشکل به سادگی قابل رفع است و نیازی به صرف هزینه زیاد ندارد.

برق دادن بدنه یخچال فریز الکترواستیل

یک دلیل خرابی و تجربه ناخوشایند کسانی که از یخچال فریز الکترواستیل استفاده می‌کنند این است که بدنه یخچال برق داشته باشد. این مشکل به دلیل خراب شدن سیم‌های رابط ایجاد می‌شود و به آسانی قابل تعمیر است.همچنین وقتی سرپیچ لامپ درون یخچال، ترموستات بدنه یا موتور اتصال داشته باشند مشکل برق داشتن بدنه یخچال ایجاد می‌شود.

داغ شدن بدنه یخچال الکترواستیل

وقتی با دست زدن به بدنه یخچال متوجه می‌شوید که دمای آن زیاد است، ابتدا درجه یخچال را بررسی کنید و آن را روی میزان متوسط قرار دهید. هچنین در صورتی که مواد غذایی زیادی داخل یخچال قرار دارد، سعی کنید برخی از آن‌ها را از یخچال خارج کنید تا به کمپرسور یخچال فشار نیاید. در نهایت اگر با این اقدامات همچنان بدنه یخچال بیش از حد گرم بود، از نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل اهواز کمک بخواهید تا علت دقیق را شناسایی و رفع کند.

از کار افتادن یخ‌ساز

در نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل اهواز مشکل از کار افتادن یخ‌ساز هم قابل رفع است. به طور معمول این مشکل وقتی ایجاد می‌شود که شرایط دمایی لازم برای تولید یخ فراهم نمی‌شود. دلایل متعددی برای بروز این مشکل وجود دارد، ممکن است فیلتر یخ ساز مسدود شده باشد یا کمپرسور خراب شده باشد.

از کار افتادن یخ ساز یخچال

از کار افتادن یخ ساز یخچال که مشکلات زیادی ایجاد می کند.

همچنین زمانی که گاز یخچال فریزر کم شده باشد یخ ساز از کار می‌افتد و دیگر قابل استفاده نیست.

خراب شدن برد الکتریکی یخچال فریزر الکترواستیل

یکی از ایراداتی که برای یخچال فریزر الکترواستیل ایجاد می‌شود، خراب شدن برد آن است. برد به دلایل مختلفی نظیر نوسانات جریان برق یا ضربه و فشار به یخچال هنگام جابه‌جایی آسیب می‌بیند. حتی زمانی‌که دمای محیط بالا می‌رود یا آب به داخل برد نفوذ می‌کند، موجب خراب شدن آن می‌شود. تکنسین‌های ماهر در نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل اهواز می‌توانند با کشف علت خراب شدن برد الکتریکی، آن را تعمیر نمایند.

معنای ارورهای مختلف یخچال فریزر الکترواستیل

عیب‌یابی یخچال الکترواستیل یک اقدام تخصصی است که نیازمند اطلاعات و مهارت بالای تکنسین‌های نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل اهواز است.کد خطا یا ارورهای یخچال الکترواستیل راهنمای مناسبی برای تشخیص دلیل خرابی یخچال الکترواستیل است.

  • کد خطا R1یخچال الکترواستیل

وقتی این کد خطا در یخچال فریزرهای الکترواستیل نمایش داده می‌شود، به معنای این است که سنسور یخچال دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر دارد. همچنین وقتی سنسور یا برد یخچال خراب شود، این کد خطا نمایان می‌شود.

  • کد خطا F3یخچال فریزر الکترواستیل

کار کردن طولانی المنت یخچال فریزر الکترواستیل به مدت بیشتر از 85 دقیقه موجب نمایان شدن این خطا می‌شود. تکنسین‌ها به محض دیدن این خطا هیتر را مورد بررسی قرار می‌دهند. همچنین زمانی که برد یخچال فریزر خراب شده باشد این خطا مشخص می‌شود.

  • کد خطا C1یخچال فریزر الکترواستیل

یخچال فریزیر الکترواستیل مجهز به سنسوری است که در برفک‌زدایی تاثیر دارد. وقتی سنسور برفک زدایی به 5 درجه برسد، این کد خطا مشخص می‌شود. تکنسین‌های نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل اهواز برای رفع این کد خطا، ابتدا میزان اهم را بررسی می‌کنند و سعی می‌کنند از این طریق  مشکل را رفع کنند. در صورتی که این اقدام موجب رفع این مشکل نشود، سنسور برفک‌زدایی تعمیر یا تعویض می‌شود.

  • کد خط D1یخچال فریزر الکترواستیل

کد خطا D1 هم مربوط به برفک‌زدایی از یخچال است. وقتی این کد نشان داده می‌شود، مشخص می‌شود که سیستم برفک‌زدایی به درستی کار نمی‌کند و سنسور باید توسط تکنسین‌های نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل اهواز تعویض شود.

  • کد خطا ER

یکی دیگر از کد خطاهایی که به طور معمول هنگام استفاده از یخچال الکترواستیل نمایان می‌شود، کد خطای ER  است. با خراب شدن مدار برد اصلی خطای فوق را مشاهده می‌کنید.

چرا تعمیر لوازم برقی را به نمایندگی معتبر در اهواز بسپاریم؟

تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اهواز مهارت و دقت بالایی برای تشخیص دلیل خرابی لوازم خانگی دارند و بدون اینکه هزینه زیادی از شما دریافت کنند یا مدت زمان طولانی شما را منتظر بگذارند، وسایل شما را تعمیر می‌کنند.

جمع بندی

یخچال از ضروری‌ترین وسایل خانگی است که به دلایل مختلفی ممکن است خراب شود. در این مطلب سعی کردیم دلایل رایج خرابی یخچال الکترواستیل را بررسی کنیم تا بتوانید با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل اهواز، دلایل خرابی را به موقع رفع کنید و از زیاد شدن هزینه تعمیر جلوگیری کنید. امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد.

خدمات مجموعه ما در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی

به هر یک از بخش ها وارد شوید و اطلاعات مورد نیاز خود را پیرامون تعمیرات وسایل خانگی پیدا کنید!

تعمیرات لوازم خانگی اهواز ​

تعمیرات لوازم خانگی خود را به متخصصین تیم ما بسپارید.

تعمیرات لباسشویی اهواز

تعمیرات ماشین لباس شویی خود را به متخصصین تیم ما بسپارید. تامین قطعات و پشتیبانی از خدمات در پرشین نوین اهواز به بهترین شکل انجام می شود.

تعمیرات یخچال اهواز

تعمیرات یخچال های خود را به متخصصین تیم ما بسپارید. تامین قطعات و پشتیبانی از خدمات در پرشین نوین اهواز به بهترین شکل انجام می شود.

راهنمای ثبت درخواست

برای ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود گام‌های زیر را دنبال کنید!

فرم تعمیرات پرشین نوین اهواز

ثبت سفارش توسط شما

برای شروع، درخواست خود را در سایت ثبت کرده یا با متخصصین ما تماس بگیرید.

اعزام-متخصص

هماهنگی متخصص با شما

تکنسین های ما با شما تماس گرفته و زمان حضور در محل را با شما هماهنگ می‌کند.

 
مراجعه-تکنسین

مراجعه تکنسین و انجام کار

تکنسین در ساعت مقرر در محل شما حضور یافته و دستگاه را برای شما تعمیر می‌کند.

فرم تعمیرات

(Required)

نظرات و پیشنهادات

مشتریان پرشین نوین چه می گویند

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *