تعمیرات یخچال

تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز

تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز

تعمیرات یخچال سامسونگ در تخصصی‌ترین مرکز تعمیرات اهواز

یخچال‌‌های سامسونگ، یکی از بهترین یخچال‌هایی هستند که می‌توانید بخرید. در چند سال اخیر، قیمت این بخچال‌ها تا حد زیادی افزایش یافته است و خریدن یک مدل نو یخچال از این برند برای بسیاری از افراد سخت است. اگر در اهواز زندگی می‌کنید و یخچال شما دچار مشکل شده است، می‌توانید از تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز کمک بگیرید. تعمیرات یخچال اهواز  در تخصصی‌ترین مرکز تعمیرات اهواز انجام می‌شود و به شما کمک می‌کند تا با هزینه کم، یخچال خود را برای مدت طولانی‌تری سالم نگه دارید.

 

 

تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز

تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز که در پرشین نوین اهواز انجام می شود.

 

 

 

 

خدمات تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز

مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز تنها مسئولیت تعمیر یخچال را در شرایط خرابی برعهده ندارد. شما می‌توانید از خدمات متنوع این مرکز بهره ببرید. برخی از خدمات رایج مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز به‌شرح زیر است:

 

تشخیص (Diagnosis)

تکنسین‌های تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز می‌توانند مشکل یخچال را تشخیص دهند و تعیین کنند برای حل مشکل چه تعمیری نیاز است. در موارد معدودی ممکن است مشکل با تعمیرات حل نشود. در این شرایط تکنسین به شما پیشنهاد می‌دهد که یخچال تازه‌ای را خریداری کنید. گاهی هم برای حل مشکل نیاز به تعمیر نیست؛ بلکه کافی است در بازه‌های زمانی خاصی، اقدامات پیش‌گیرانه‌ای را برای جلوگیری از خرابی یخچال انجام دهید. تعویض فیلتر از جمله این خدمات نگهداری است.

 

تعمیر (Repair)

مرکز تعمیرات لوازم خانگی اهواز می‌تواند خرابی‌های یخچال را تعمیر کند. برای مثال تعویض کمپرسور، فن اواپراتور یا فن کندانسور، رفع نشتی مبرد یا تعویض ترموستات خراب از جمله خدمات تعمیراتی این مرکز هستند.

 

نگهداری (Maintenance)

مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز می‌تواند به‌شکل دوره‌ای از یخچال شما بازدید کرده و اقدامات نگهداری مورد نیاز را قبل از ایجاد خرابی انجام دهد . این اقدامات شامل تمیز‌کردن کویل‌های کندانسور، تعویض فیلتر آب و بررسی آب‌بندی درب می‌باشد. با انجام این خدمات نگهداری، یخچال بسیار دیرتر از مواقع عادی خراب می‌شود و هزینه تعمیرات به‌حداقل می‌رسد.

 

نصب (Installation)

اگر یخچال جدیدی دارید، نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز می‌تواند آن را برای شما نصب کند. نصب یخچال شامل اتصال لوله آب و اطمینان از ترازبودن آن است. یک تکنسین آموزش‌دیده در نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ به‌خوبی می‌تواند یخچال را به‌شیوه‌ای درست، نصب نماید. نصب یخچال توسط نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز اهمیت زیادی دارد. چنانچه مرکز تعمیراتی که یخچال را نصب می‌کند، نمایندگی سامسونگ نباشد، این احتمال وجود دارد که یخچال شما از گارانتی خارج شود. به‌همین دلیل لازم است قبل از کمک‌گرفتن از مراکز تعمیراتی یخچال، مطمئن شوید که آن‌ها نمایندگی سامسونگ هستند.

 

تعویض قطعات (Parts replacement)

اگر قطعه‌ای در یخچال شما نیاز به تعویض داشته باشد، مرکز پرشین نوین اهواز می‌تواند آن را با یک قطعه جدید تعویض کند.

تعویض قطعات یخچال سامسونگ

تعویض قطعات یخچال سامسونگ یکی از مراحل مهم تعمیرات است.

 

اگر هرکدام از این خدمات را نیاز دارید، با مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز تماس گرفته و در مورد خدمت مورد نظر خود مشورت دریافت کنید.

 

 

یخچال سامسونگ یخ تولید نمی‌کند

دلایل تولید‌نکردن یخ توسط یخچال سامسونگ، شامل موارد زیر است:

  1. تامین آب ناکافی: اگر یخ‌ساز به اندازه کافی آب دریافت نکند، قادر به تولید یخ نخواهد بود. اگر لوله آب مسدود شده باشد یا دریچه ورودی آب خراب باشد، ممکن است این اتفاق بیفتد.

راه حل: برای رفع کمبود آب، می‌توانید لوله آب را از نظر وجود هرگونه انسداد بررسی کنید. همچنین، می‌توانید شیر ورودی آب را تست کنید تا از عملکرد صحیح آن مطمئن شوید.

 

عدم تولید یخ در تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز

عدم تولید یخ در تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز

خرابی یخ‌ساز

اگر خود یخ‌ساز معیوب باشد، قادر به تولید یخ نخواهد بود. اگر موتور به‌درستی کار نکند، چرخ دنده‌ها فرسوده شده باشند، یا اگر ترموستات خراب باشد، ممکن است این اتفاق بیفتد.

راه حل: اگر یخ‌ساز خراب باشد، ممکن است نیاز به تعویض آن داشته باشید. در این مورد نیاز به کمک‌گرفتن از مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز دارید.

 

 

دمای فریزر

اگر دمای فریزر خیلی بالا باشد، یخ‌ساز قادر به تولید یخ نخواهد بود. اگر فریزر به‌اندازه کافی سرد نباشد، یا اگر کنترل دما به‌درستی کار نکند، ممکن است این اتفاق بیفتد.

راه حل: برای رفع مشکل دمای فریزر، می‌توانید کنترل دما را بررسی کرده و در صورت لزوم آن را تنظیم کنید. همچنین، می‌توانید درزگیر درب را چک کنید تا مطمئن شوید که به‌درستی آب‌بندی شده و هوای گرم وارد فریزر نمی‌شود. اگر مشکل از هیچ‌کدام آن‌ها نبود، وقت آن است که از تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز کمک بگیرید.

 

 

 

گرفتگی فیلتر آب

اگر فیلتر آب گرفتگی داشته باشد، می‌تواند از رسیدن آب به یخ‌ساز جلوگیری کند. اگر فیلتر کثیف باشد یا برای مدت طولانی تعویض نشده باشد، زمینه کافی برای گرفتگی فراهم است.

راه حل: برای رفع گرفتگی فیلتر آب، می‌توانید فیلتر را با فیلتر جدید تعویض کنید. توصیه می‌شود فیلتر آب را هر شش ماه یک‌بار تعویض کنید تا از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید.

گرفتگی آب سرد کن یخچال سامسونگ

گرفتگی آب سرد کن یخچال سامسونگ یکی از دلایل خرابی است.

 

 

یخچال سامسونگ یخ‌زدایی نمی‌کند

اگر یخچال فریزر سامسونگ شما بدون برفک است، اما مدتی است که یخ‌زدایی نمی‌کند، یکی از علل زیر می‌تواند سبب این مشکل باشد.

 

  1. تایمر یخ‌زدایی ((Defrost Timer: تایمر یخ‌زدایی چرخه یخ‌زدایی یخچال را کنترل می‌کند. اگر تایمر معیوب باشد، ممکن است چرخه یخ‌زدایی را شروع نکند و باعث برفک و یخ شود.

راه حل: برای تعمیر یک تایمر یخ‌زدایی خراب، می‌توانید به‌صورت دستی تایمر را برای شروع چرخه یخ‌زدایی جلو ببرید. اگر این مشکل شما را حل نکرد، باید تایمر را تعویض کنید. مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز، تایمر جدید را تامین کرده و آن را نصب می‌کند.

 

 

  1. ترموستات یخ‌زدایی (Defrost Thermostat): ترموستات دیفراست، دمای کویل اواپراتور را کنترل می‌کند. اگر ترموستات معیوب باشد، ممکن است بخاری یخ‌زدایی (Defrost Heater) روشن نشده و یخ‌های ایجاد‌شده آب نشوند.

راه حل: برای تعمیر ترموستات یخ‌زدایی، می‌توانید این تست را که با نام «تست تداوم» مشهور است، انجام دهید:

مولتی‌تستر خود را روی تنظیمات R X 1 Ohm قرار دهید. هر یک از سرنخ‌های مولتی‌تستر را روی یک سیم ترموستات قرار دهید. وقتی ترموستات شما سرد است، باید در مولتی تستر، عدد صفر نشان داده شود. اگر گرم باشد، باید بی‌نهایت را نشان دهد. اگر مولتی‌متر هیچ تغییری در طول زمان نمی‌کند، یعنی ترموستات خراب است.

 

 

  1. بخاری یخ‌زدایی (Defrost Heater): بخاری یخ‌زدایی مسئول ذوب یخ و تجمع‌دادن یخ روی کویل اواپراتور است. اگر بخاری سوخته یا معیوب باشد، نمی‌تواند یخچال را یخ‌زدایی کند.

راه حل: برای تعمیر بخاری یخ‌زدایی، می‌توانید آن را از نظر تداوم عملکرد با یک مولتی‌متر تست کنید. برای این کار مشابه با قسمت قبلی عمل کنید. اگر کار نمی‌کند باید تعویض در مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز انجام گردد.

 

 

  1. برد کنترل یخ‌زدایی: اگر برد کنترل یخ‌زدایی معیوب باشد، ممکن است برق را به هیتر یخ‌زدایی یا ترموستات ارسال نکند و باعث یخ‌زدن یخچال شود.

راه حل: برای تعمیر برد کنترل یخ‌زدایی، می‌توانید آن را از نظر ولتاژ خروجی با مولتی‌متر تست کنید. اگر به بخاری یخ‌زدایی یا ترموستات، برق نمی‌فرستد، باید تعویض شود. اگر در انجام این کار مشکل دارید یا نمی‌دانید محل آن کجاست، تکنسین‌های مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز به شما کمک می‌کنند.

 

دمای یخچال سامسونگ ثابت نیست و مواد غذایی فاسد می‌شود

دمای نامناسب و فاسد‌شدن مواد غذایی در یخچال ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد. در این‌جا برخی از شایع‌ترین علل و مکانیسم آن‌ها آورده شده است.

 

  1. ازدحام بیش از حد مواد غذایی: هنگامی که یخچال بیش از حد شلوغ است، می‌تواند گردش هوای سرد را محدود کند و باعث دمای ناهمگن در داخل یخچال شود. این مشکل می‌تواند منجر به سردی بیش از حد برخی از مناطق شود؛ درحالی‌که مناطق دیگر گرم‌تر از آن‌چه باید باشند باقی می‌مانند. در نتیجه، غذا در مناطق گرم‌تر سریع‌تر فاسد می‌شود و در مناطق سردتر یخ می‌زند و آسیب می‌بیند.

راه حل: از پرکردن بیش از حد یخچال خودداری کنید و اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای گردش آزادانه هوا وجود دارد.

 

 

 

  1. بسته‌نشدن درست درب: اگر درزگیرهای یخچال آسیب‌دیده یا فرسوده شوند، می‌توانند هوای گرم را وارد یخچال کرد و باعث افزایش دما شود. این باعث می‌شود که غذا سریع‌تر فاسد شود و همچنین، می‌تواند منجر به دمای ناهموار شود.

راه حل: درزگیرهای درب را به‌طور مرتب بررسی کنید و در صورت آسیب‌دیدگی یا فرسودگی آن‌ها را تعویض کنید. اگر شک دارید که وقت تعویض درزگیرها فرارسیده است یا نه، از مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز کمک بگیرید.

 

 

  1. کویل‌های کثیف: کویل‌های یخچال که به خنک‌شدن هوا کمک می‌کنند، ممکن است به مرور زمان کثیف شوند که خود می‌تواند کارایی آن‌ها را کاهش دهد. در نتیجه، یخچال ممکن است برای حفظ دمای ثابت، دچار مشکل شده و دمای داخلی آن با نوسان روبرو شود.

راه حل: سیم پیچ‌ها را به‌طور منظم تمیز کنید تا مطمئن شوید که کارآمد هستند. مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

 

 

  1. خرابی ترموستات: خرابی ترموستات می‌تواند باعث سرد یا بیش از حد گرم‌شدن یخچال شود که خود منجر به دماهای نامناسب و فساد مواد غذایی می‌شود.

راه حل: اگر ترموستات خراب است، ممکن است نیاز به تعویض آن توسط یک متخصص داشته باشد. برای این کار می‌توانید از مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز کمک بگیرید.

 

 

 

یخچال آب می‌دهد

اگر متوجه شدید که یخچال سامسونگ شما در حال نشت آب است، یکی از دلایل زیر منشاء آن است. سعی کنید با کمک راهنمای زیر دلیل را پیدا کنید و اگر نمی‌توانید از مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز درخواست کمک کنید.

 

  1. گرفتگی یا یخ‌زدگی محل تخلیه آب یخ‌زدایی شده: اگر محل زهکشی آب یخ‌زدایی‌شده مسدود شده یا یخ‌زده باشد، می‌تواند منجر به تجمع آب و نشت شود. زهکش یخ‌زدایی وظیفه هدایت آب از محفظه فریزر به ظرف تخلیه را بر عهده دارد، جایی که آب در آن تبخیر می‌شود. اگر زهکشی مسدود شده یا یخ زده باشد، آب جایی برای رفتن نخواهد داشت و به بیرون از یخچال نشت می‌کند.

راه‌حل: می‌توانید لوله‌کشی یخچال را با پاک‌کننده لوله پاک کنید یا آن را با آب داغ بشویید. اگر درست نشد، ممکن است به تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز نیاز داشته باشید.

 

 

  1. خرابی شیر ورودی آب: شیر ورودی آب وظیفه تامین آب یخ‌ساز و آب‌سردکن یخچال را بر عهده دارد. اگر سوپاپ معیوب باشد، می‌تواند باعث نشت آب از یخچال شود. این مشکل معمولاً به دلیل شل‌شدن یا آسیب‌دیدن دریچه ایجاد می‌شود.

 

راه حل: شما باید با کمک تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز شیر ورودی آب را با یک شیر جدید تعویض کنید.

 

 

  1. محفظه فیلتر آب ترک خورده یا آسیب دیده: اگر محفظه فیلتر آب یخچال ترک خورده یا آسیب‌دیده باشد، می‌تواند باعث نشت آب از یخچال شود. این مشکل به‌طور معمول، در اثر فرسودگی در طول زمان ایجاد می‌شود.

راه کار: در این موارد لازم است محفظه فیلتر آب با یک فیلتر جدید تعویض گردد.

 

 

  1. واشر درب معیوب: واشر درب وظیفه ایجاد آب‌بندی بین درب یخچال و بدنه یخچال را بر عهده دارد. اگر واشر معیوب باشد، می‌تواند اجازه دهد هوای گرم وارد یخچال شود که خود باعث ایجاد تراکم رطوبت و نشت از یخچال می‌شود.

راه حل: اگر مشکل از درزگیر یخچال است، باید با یک درزگیر جدید عوض شود.

 

 

  1. تشتک تخلیه نامناسب: اگر ظرف تخلیه در یخچال شما به‌درستی تراز نباشد، می‌تواند باعث نشت آب از یخچال شود. همچنین، اگر تشتک به دلیل فرسودگی ترک خورده باشد، باز هم نشت کاملا محتمل است.

راه کار: باید ظرف تخلیه را کاملا صاف کنید تا به‌درستی در زیر زهکش یخ‌زدایی قرار گیرد. اما اگر ترک خورده است لازم است با کمک تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز آن را تعویض کنید.

 

چرا باید از نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ کمک بگیرید؟

برای تعمیرات یخچال سامسونگ خود، باید ابتدا مطمئن شوید که مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ مورد نظر، یک نمایندگی رسمی است. فرقی نمی‌کند در اهواز زندگی می‌کنید یا در هر نقطه دیگر از ایران سکونت دارید، در هر صورت کمک‌گرفتن از یک نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ به دلایل زیر ضروری است:

 

تخصص (Expertise)

نمایندگی‌های تعمیرات یخچال سامسونگ تکنسین‌هایی دارند که در زمینه تعمیر یخچال سامسونگ آموزش دیده و دارای گواهینامه هستند. آن‌ها دانش و تجربه زیادی در کار با یخچال‌های سامسونگ دارند و با تمام مشکلات رایجی که ممکن است پیش بیاید، آشنا هستند.

 

 قطعات اورجینال (Genuine Parts)

وقتی از نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ کمک می‌گیرید، می‌توانید مطمئن باشید که آن‌ها از قطعات اصلی سامسونگ برای هرگونه تعمیر استفاده خواهند کرد. استفاده از قطعات اصلی تضمین می‌کند که یخچال شما با قطعات باکیفیت تعمیر می‌شود که به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که متناسب با یخچال شما هستند. با این حال، با توجه به تحریم‌ها ممکن است قدری پیدا‌کردن قطعات اصلی دشوار باشد.

 

 گارانتی (Warranty Coverage)

اگر یخچال سامسونگ شما همچنان تحت گارانتی است، انجام هر‌گونه تعمیر توسط نمایندگی تعمیرات مجاز سامسونگ بسیار مهم است. این کار تضمین می‌کند که گارانتی شما معتبر باقی می‌ماند و هیچ هزینه‌ای برای تعمیراتی که تحت پوشش گارانتی شما قرار می‌گیرد از شما دریافت نمی‌شود. تعداد بسیار کمی از تعمیرگاه‌ها را می‌توانید پیدا کنید که دارای چنین ویژگی‌های باشند. حتما قبل از تعمیر از رسمی‌بودن نمایندگی پرسش کنید.

 

 ایمنی (Safety)

یخچال‌های سامسونگ دستگاه‌های پیچیده‌ای هستند که در صورت نداشتن آموزش و تجربه مناسب، تعمیر آن‌ها می‌تواند سبب آسیب شود. با کمک نمایندگی تعمیرات مجاز سامسونگ، می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که تعمیرات با خیال راحت و به‌درستی انجام می‌شود.

 

 

راحتی (Convenience)

نمایندگی‌های تعمیر یخچال سامسونگ معمولاً برنامه‌ریزی مناسبی را ارائه می‌دهند و اغلب می‌توانند تعمیرات را به‌سرعت تکمیل کنند. این بدان معنی است که شما می‌توانید یخچال خود را در اسرع وقت دوباره راه‌اندازی کنید.

 

برای اطمینان از این‌که مرکز تعمیرات مورد نظر، نمایندگی سامسونگ است، با شرکت تماس بگیرید و اطلاعات لازم را درباره مراکز تعمیرات کسب کنید. لازم به ذکر است که در سال‌های اخیر با توجه به تحریم‌ها، مراکز رسمی تعمیرات سامسونگ بسیار کم شده‌اند و ممکن است تغییراتی در روند کار آن‌ها صورت گرفته باشد.

 

 

 

مراحل تعمیرات یخچال در مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز

وقتی صحبت از تعمیر یخچال سامسونگ به‌میان می‌آید، چندین مرحله از ابتدا تا انتهای تعمیر وجود دارد. در این‌جا برخی از مهم‌ترین مراحل به‌ترتیب آورده شده است.

 

شناسایی مشکل

اولین‌قدم در تعمیر یخچال سامسونگ، شناسایی مشکل است. برخی از مشکلات رایج در این مقاله آمده‌اند. اگرچه مشکل به وسیله خود شما قابل تشخیص است، اما علت مشکل از خود آن مهم‌تر است. بدون درک علت، تعمیر یخچال ناممکن است. مهم‌ترین مرحله در تعمیر یخچال که هنر تکنسین‌های شاغل در مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز محسوب می‌شود، پیدا‌کردن علت مشکل است.

 

 

 

باز‌کردن یخچال

برای دسترسی به قطعه خراب، لازم است تکنسین یخچال را باز کند. این باز‌کردن ممکن است در حد پنل بالایی باشد، یا کل بدنه یخچال برداشته شود. هرچه قطعه‌ای که نیاز به تعمیر دارد، در اعماق بیشتری قرار داشته باشد، قطعات بیشتری باید برای دسترسی به آن باز شوند.

 

تعمیر و یا تعویض قطعه

در بسیاری از موارد، تعمیر قطعه امکان‌پذیر است. در این فرض تکنسین با استفاده از وسایلی مانند لحیم و سیم و همچنین، پیچ و مهره و سیم‌های برق‌کشی، قطعه مورد نظر را تعمیر می‌کند.

اما گاهی امکان تعمیر قطعه وجود ندارد. برای مثال قطعات سوخته و یا قدیمی را نمی‌توان تعمیر کرد. در این موارد، تکنسین قطعه را تعویض می‌کند.

برای تعویض قطعه ممکن است مدتی زمان لازم باشد تا شرکت، قطعه مورد نظر را سفارش داده و آن را تامین کند. اما در مورد قطعات رایج، ممکن است قطعه در شرکت تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز موجود باشد.

پس از تامین قطعه، تکنسین مجددا به محل برگشته و آن را در محل نصب می‌کند.

 

بستن بدنه

پس از نصب یا تعمیر قطعه، تکنسین قطعات بازشده را به جای اول آن‌ها برگردانده و محکم می‌کند و در نهایت بدنه یخچال را به جای خود باز می‌گرداند.

برندهایی که در پرشین نوین تعمیر می شوند 

به طور کلی تمامی برند های موجود در بازار در پرشین نوین اهواز تحت نظر تکنیسین های مجرب شرکت تعمیر می شوند. برای مشاهده اطلاعات بیش تر می توانید به صفحات زیر مراجعه کنید:

تعمیرات یخچال اسنوا اهواز
نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل اهواز
تعمیرات یخچال ال جی اهواز

آزمایش و چک نهایی

در این مرحله نهایی، تکنسین تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز، یخچال را چک می‌کند تا مطمئن شود که قطعه جایگزین‌شده به خوبی کار می‌کند و با سایر قطعات در هماهنگی کامل قرار دارد. در صورتی که مشکلی باشد، تکنسین آن را برطرف کرده و یخچال را به‌شکل سالم و با عملکرد صحیح به شما تحویل می‌دهد.

 

تعمیرات یخچال سامسونگ اهواز در محل انجام می‌شود. به‌عبارت دیگر، لازم نیست برای تعمیرات یخچال خود، آن‌را به مرکز تعمیرات منتقل کنید، بلکه مرکز، تکنسین‌های خود را به محل اعزام می‌کند تا تعمیرات یخچال را انجام دهند.

علاوه بر تعمیر یخچال، می‌توانید از خدمات تعمیرات لوازم خانگی اهواز نیز بهره ببرید و سایر لوازم خانگی خود را درکنار یخچال تعمیر کنید. برای تعمیرات یخچال اهواز و استفاده از سایر خدمات این مرکز معتبر با ما تماس بگیرید.

 

 

 

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *